Nog maar drie weken ...

7 juni 2015 - Brighton, Verenigd Koninkrijk

Hoi hoi,

Wat gaat de tijd toch snel! Lijkt wel vorige week dat ik mijn laatste blog schreef maar inmiddels zijn we toch alweer ruim een maand verder. In die tijd heb ik mijn laatste twee essays geschreven, mijn scriptievoorstel ingeleverd (waar ik een 8 voor gehaald heb!), ben ik nog even terug geweest in Nederland, heb ik sollicitatiegesprekken gevoerd via Skype, heb ik Amber gedag gezwaaid (maar eerst de musical The Last Five Years bezocht & daarna tot vijf uur 's ochtends zitten kletsen hahah!) en heb ik plannen gemaakt voor de korte tijd die ik hier nog heb in Brighton.

Het besef dat ik nu écht nog maar een paar weken hier heb hakt er wel in.. zeker nu ik ook allemaal lieve mensen om me heen hoor over spullen inpakken, koffers die te klein zijn, potten en pannen moeten achterlaten omdat het niet meer past, en we laatste dates hebben en aan het einde afscheid (voor nu) nemen. Sinds eind maart ben ik eigenlijk nauwelijks meer op de universiteit geweest dus daarom voelde het nog een ver-van-mijn-bedshow, dat inpakken en gedag zeggen. Maar nu moet ik er dan toch aan geloven. Mama en papa hebben de boot van Calais naar Dover en weer terug geboekt, en we maken plannen voor als ze hier zijn (yeeeh!).

Hoewel ik nog t/m september aan mijn scriptie zal werken en ik daar nu al mee bezig ben, heb ik mezelf voorgenomen om nog alles uit deze laatste drie weken te halen. Dinsdag ga ik met Vera en Lisa naar Londen waar we hopelijk van het zonnetje kunnen genieten én naar een matineevoorstelling gaan in The Globe, het Shakespeare theater :) en op zondag ga ik weer naar Londen maar dan met Lara om de Lion King te zien! Wellicht vind ik ook in de komende twee weken nog tijd om naar Canterbury en/of Hastings te gaan, heb gehoord dat die plaatsen ook wel een bezoekje waard zijn. De week voordat papa en mama hier zijn ben ik waarschijnlijk alleen (wat helemaal niet zo erg is) en zal ik waarschijnlijk werken en studeren. Op 22 juni komen papa en mama dan hier aan en gaan we nog een paar gezellige dagen hebben in Brighton en een dag in Londen. Op 26 september rond 10 uur 's ochtends gaan we richting huis en dan is mijn avontuur hier voorbij. Enerzijds heb ik er super veel zin in om weer terug te gaan, om iedereen weer te zien, met hopelijk een baan in/rondom Leiden waar ik zal gaan samenwonen met Florent. Anderzijds vind ik het ook erg jammer om hier weg te gaan want ik heb zoveel leuke en lieve mensen leren kennen en kan 100% mijn eigen weg gaan. Maar het is goed zo. Ik ben vreselijk blij dat ik deze kans heb gekregen en prijs mezelf daarmee gelukkig. Die ervaring neemt niemand me meer af!

Liefs, Talitha

PS: foto's van Arundel heb ik toegevoegd aan het fotoalbum

1. Kitty:
    7 juni 2015
    Geniet van je laatste weekjes, en tot ziens hier in Beverwijk...
  2. Talitha:
    Dank je wel Kitty!
  3. Ellen:
    8 juni 2015
    Hoi Talitha, wat leuk dat je ons weer komt assisteren volgend seizoen; ik heb je formulier ontvangen en ingevoerd. Geniet nog maar even daar in Engeland en alvast welkom terug bij het Kennemer Theater!
  4. Talitha:
    8 juni 2015
    Hoi Ellen, dank je wel, ik heb er weer veel zin in! Belooft veel, dat mooie programma :) Tot dan & fijne vakantie gewenst alvast!
  5. Bea:
    10 juni 2015
    Je hebt volgens mij en super druk jaar gehad en gedaan wat je graag wilde!!!!!

Trots op je.
    liefs,
    Bea
  6. Talitha:
    10 juni 2015
    Ah, dank je wel Bea!!! Dat klopt helemaal, ben zó blij dat ik het gedaan heb. Maar heb ook wel weer zin om naar NL te komen, mis iedereen wel! Tot in het theater! Liefs, Talitha