Crowdfunding

12 juli 2014 - Velsen-Noord, Nederland

Hoi!

Even een nieuwe update met betrekking tot de financiën.
Ooit van crowdfunding gehoord?
Via een betrouwbare website kunnen mensen geld doneren aan projecten.

Zoals je misschien in mijn eerste blog gelezen hebt is mijn aanvraag voor een beurs bij de IB groep afgewezen. Daardoor zou ik nóg meer moeten lenen. Ook andere beurzen heb ik geprobeerd, maar daarbij kwam ik óf niet door de eerste ronde óf zijn ook afgewezen. Lenen is nu de enige optie.
Natuurlijk ga ik ook zo snel mogelijk een baan zoeken wanneer ik in Brighton ben. Helaas zal dat niet kostendekkend zijn.
Daarom heb ik mij ingeschreven voor crowdfunding.
Op de website https://www.4just1.com/project/645 heb ik een project aangemaakt. Hier kun je veilig en betrouwbaar via Ideal / Visa / Mastercard / zelf overboeken / American Express een bedrag doneren om mij te helpen zodat ik minder hoef te lenen. Doneren kan vanaf een euro!

Als je in de mogelijkheid bent een donatie te doen zou ik dat ontzettend waarderen. Natuurlijk krijg je daar iets voor terug. Als ik in Brighton zit stuur ik een kleinigheidje naar iedere donateur op (mits je niet anoniem doneert, want dat kan ik natuurlijk niet achterhalen). Ik stel het namelijk ontzettend op prijs als je me helpt mijn droom uit te laten komen!

Mijn begroting:

Studie = €7.000
Boeken = €200
Campus = €95 x 45 weken = €4.275
Eten = €30 x 45 weken = €1.350
Verzekeringen = €165 x 10 = €1.650
Totaal = €14.275

Met deze begroting heb ik dus alleen de noodzakelijke kosten.

Neem eens een kijkje, ik hoor graag van je :)

Liefs Talitha